#тижденьінклюзивногонавчання
Формування мовленнєвої компетентності - одне із пріоритетних завдань всебічного гармонійного розвитку дитини. Мовленнєва компетентність - цілісне утворення, яке складають гармонічний, лексичний, фонетичний та комунікативний компоненти.
26 листопада 2021 року у рамках тижня інклюзивного навчання вчитель-логопед Миколаївської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів 3 Миколаївської обласної ради Домбровська Алла провела інтерактивне заняття Логопедичний калейдоскоп "Осінь в уяві дітей" зі здобувачами освіти 3 класу (дітьми-логопатами).
Метою заходу було формувати уявлення дітей про ознаки осені у природі в цілому та осінніх місяців зокрема, вміння описувати осінні явища у живій і неживій природі.
Під час заняття розвивали артикуляційний апарат, дрібну моторику пальців рук, загальну моторику, дихання, голос. Розвивали фонематичні процеси, уяву та фантазію.
Використано одну із нетрадиційних логопедичних технологій - Су-джок, терапія в якості масажу (з масажними металевими кільцями) із метою загального зміцнення організму.
Діти - це наша радість, щастя та надія, це наше майбутнє!
|